Sosyal medyanın gücüne hepimiz az çok şahidiz. Sosyal medyayı bu denli güçlü ve etkileyici bir platform yapan unsur şüphesiz üretilen içeriklerdir. En basit anlamda bir tweet, bir görsel ya da bir post onlarca şeyi kullanıcılara tek seferde hızlı bir şekilde aktarabilir ve harekete geçirebilir. Sosyal medyadaki içerikler; bir infografik, bir video, bir resim veya bir blog gönderisinin paylaşılması şeklinde onlarca farklı şekilde olabilir.
En basit tweet olarak yazdıklarınız bile içerik olarak sınıflandırılabilir. İçeriğin amacı, faydalı tüketici eylemi sağlamak amacıyla bir hedef kitle tarafından paylaşılacak kadar ilgi çekici olmaktır. Burada asıl önemli olan nokta paylaşım yaptığınız mecraya uygun gönderiyi hazırlamak ve ona uygun harekete geçirici küçük dokunuşlar yapmaktır. Bunun için biz, Weblife Adwords olarak hemen yanı başınızdayız.